Розвиток інформаційних систем Пенсійного фонду України - Статті Пенсійного фонду - Каталог статей - Пенсійний фонд України в Новоайдарському районі
Четвер, 08.12.2016, 18:03
Вітаю Вас Гість | RSS
Гаряча лінія
06445-9-27-79 або 066-619-33-70
Контактна інформація
Адреса: вул. Незалежності, 20, смт. Новоайдар, Луганська область, 93500.

тел./факс:
(06445)9-28-98

E-mail: najdar26r.lg@pfu.gov.ua

Код ЄДРПОУ: 21792577
Форма входу
Логін:
Пароль:
Категорії розділу
Статті Пенсійного фонду [5]
Статті Пенсійного фонду України, Лугансїкого областного управління, та УПФУ в Новоайдарському районі
Видавництва [0]
Статті Видавництв Пенсійного фонду та інших ЗМІ, пов'язані з діяльністю Пенсійного фонду
Рекламні статті [0]
Статті рекламних партнерів сайту. Статті не на тематику Пенсійного фонду
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Управління Пенсійного Фонду України в Новоайдарському районі Луганської області

Каталог статей

Головна » Статті » Статті Пенсійного фонду

Розвиток інформаційних систем Пенсійного фонду України
Сьогодні ніхто не буде заперечувати, що саме інформаційні системи та новітні технології є основним засобом підвищення ефективності, економічності, якості та розширення складу послуг, що надаються населенню. Інформаційні системи вже не є автоматизація існуючих процедур обробки інформації. Навіть сам термін автоматизація поступово зникає з лексикону. Ми вже не автоматизуємо виробничі процеси, а створюємо нові, високотехнологічні, про які ще якийсь десяток років назад ніхто навіть не думав. Новітні інформаційні та інформаційно-комунікаційні технології породжують новий зміст багатьох процесів та завдань, новий зміст робіт і в тому числі нову якість надання різноманітних послуг. Ми можемо за лічені секунди отримати практично любу інформацію з любої точки світу, провести найскладніші розрахунки, змоделювати певні процеси в суспільстві або які завгодно інші. Існує багато прикладів роботи не окремих комп’ютерних програм, а розподілених інформаційно-комунікаційних систем. Мережі банкоматів, системи продажу квитків, системи керування світлофорами, електронні бібліотеки та багато чого ще. Таким чином сьогодні велика увага повинна приділятися питанням впровадження нових методів роботи, які базуються на новітніх інформаційних технологіях, в тому числі і в Пенсійному фонді України.

Якщо говорити про розвиток та запровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій, необхідно робити поправку на їх швидкий, або навіть стрімкий темп розвитку. Те, що сьогодні вбачається фантастикою, завтра буде реальністю, післязавтра – повсякденним, через пару років – застарілим. Тому в розвитку інформаційних систем необхідно враховувати весь доступний досвід, всі нові можливості, всі можливі фактори та ризики.

З іншого боку, сьогодні перед Пенсійним фондом України стоять нові, перспективні завдання. Крім тих завдань, що мають стратегічний характер – запровадження накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування або впровадження єдиного соціального внеску, є ціла низка завдань тактичних, направлених в першу чергу на покращення якості обслуговування громадян та якості самої роботи Фонду. На 2008 рік поставлено декілька таких завдань. Найважливіші – це створення централізованої підсистеми призначення та виплати пенсій на базі web- технологій, створення та запровадження підсистеми прийому громадян, створення контакт-центру, розвиток інформаційної взаємодії всіх підсистем, створення комплексної системи захисту інформації та інші.

Взагалі кінцева стратегічна мета розвитку всіх інформаційних систем Пенсійного фонду – запровадження «інтелектуальної» системи призначення, перерахунку та виплати пенсій на базі даних, що накопичені в системі персоніфікованого обліку з використанням інформації про сплату страхових внесків. Це завдання не одного року. Але вже сьогодні ми повинні розробити завдання на її створення, визначити необхідні кроки та розпочати її будувати. І перший крок це централізація існуючих інформаційних систем, і насамперед пенсійної.

Саме тому одним з найважливіших та найцікавіших завдань цього року – це початок централізації підсистеми призначення та виплати пенсій. На цей рік заплановано розпочати роботи по створенню та поетапному запровадженню централізованої підсистеми призначення та виплати пенсій (на базі web- технологій). Нова система повинна зняти необхідність мати дороге серверне обладнання на рівні району; уникнути необхідності розповсюдження програмного забезпечення до кожного районного управління, піднявши рівень динамічності системи; мати на центральному рівні єдиний інформативний простір, який дозволить поєднати дані різних систем (СПОВ, ОССВ та інших); виключити ризики, пов'язані з навмисним втручанням безпосередньо до бази даних в локальному, неконтрольованому режимі; створити передумови створення «інтелектуальної» системи призначення, перерахунку та виплати пенсій.

З кожним роком частка даних, що беруться із системи персоніфікованого обліку, все більша. І ми повинні створити систему так, щоб в майбутньому в системі персоніфікованого обліку було достатньо даних, щоб призначити пенсію без додаткових документів.

До вирішення цього завдання необхідно підійти дуже уважно і виважено, врахувавши як досвід використання всіх існуючих систем Пенсійного фонду, так і досвід їх створення та запровадження. По-перше, необхідно створити необхідну технічну базу. Технічні рішення повинні надати можливість оперативно працювати щонайменш 10,000 користувачам. По-друге, мати належні канали передачі даних, включаючи резервні канали. По-третє, прикладна підсистема повинна бути зручна в використанні та адмініструванні.

Згідно з поставленим завданням в цьому році ми повинні забезпечити запровадження в дослідну експлуатацію основних елементів підсистеми в пілотних регіонах. Пілотними регіонами обрані Житомирська, Полтавська та Черкаська області. На базі пілотних регіонів ми повинні чітко відпрацювати технологію, розробити вимоги до апаратних та телекомунікаційних засобів.

Ще одне важливе завдання 2008 року - створення та запровадження підсистеми управління прийомом громадян. Запровадження саме цієї системи повинно надати якісно новий рівень обслуговування пенсіонерів та застрахованого населення Ця підсистема повинна дати можливість спеціалістам, що працюють в громадських приймальнях та спеціалістам, що ведуть прийом громадян отримати інформацію, яка дасть змогу підвищити якість прийому. Інтегрована з іншими інформаційними системами підсистема управління прийомом громадян повинна надати можливість оперативно отримати інформацію по питанню, з яким особа звернулася до Фонду. Ще одне важливе завдання підсистеми це оцінка ефективності прийому кожним спеціалістом. Планується запровадити моніторинг прийому кожним спеціалістом кожного підрозділу з можливістю проведення аналізів.

Система будується на централізованих засадах з використанням web- технологій. Це дасть змогу отримувати необхідну оперативну інформації про прийом громадян. Крім того ця підсистема повинна виконувати функцію повного вертикального контролю.

В липні цього року планується запровадити підсистему прийому громадян в досліду експлуатацію в пілотних регіонах. Пілотними для цієї задачі обрані Сумська та Харківська області. Під час дослідної експлуатації необхідно забезпечити зручність системи для користувачів всіх рівнів. Результати дослідної експлуатації будуть враховані при доопрацюванні. В листопаді – грудні цього року заплановано впровадження підсистеми прийому громадян в промислову експлуатацію в усіх управліннях.

Таким чином, у 2008 році перед підрозділами персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж Пенсійного фонду України поставлено багато відповідальних, важливих, разом з тим цікавих завдань. І від того, як ми з вами їх виконаємо, залежить розвиток Пенсійного фонду України. При цьому необхідно пам’ятати, що ми в своїй роботі більш ніж на 70 відсотків покладаємося на інформаційно-комунікаційні системи. Але на жаль, про них згадуємо коли в них щось не так або коли вони не працюють. Тому необхідно розуміти, що робота по обслуговуванню та підтримці інформаційно-комунікаційних систем, а тим більш по їх розвитку потребує відповідних зусиль, кадрового забезпечення і нашої належної уваги.

О. Малецький

Джерело: http://pfu.gov.ua/pfu/control/uk/publish/article?art_id=94610&cat_id=38982

Категорія: Статті Пенсійного фонду | Додав: admin (06.05.2010) W
Переглядів: 2880 | Рейтинг: 0.0/0