Робота зі зверненнями громадян - 1 Квітня 2016 - Пенсійний фонд України в Новоайдарському районі
Неділя, 11.12.2016, 06:11
Вітаю Вас Гість | RSS
Гаряча лінія
06445-9-27-79 або 066-619-33-70
Контактна інформація
Адреса: вул. Незалежності, 20, смт. Новоайдар, Луганська область, 93500.

тел./факс:
(06445)9-28-98

E-mail: najdar26r.lg@pfu.gov.ua

Код ЄДРПОУ: 21792577
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Управління Пенсійного Фонду України в Новоайдарському районі Луганської області

Головна » 2016 » Квітень » 1 » Робота зі зверненнями громадян
08:06
Робота зі зверненнями громадян

Інформація 
щодо стану організації роботи зі зверненнями громадян 
в управлінні Пенсійного фонду України 
в Новоайдарському районі Луганської області
у 1 квартал 2016 року

         Робота зі зверненнями громадян в управлінні спрямована на забезпечення прав громадян на звернення, подальше підвищення якості їх обслуговування й створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України  «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів з цих питань. 
        Наказом управління «Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування» від 11.03.2008 №29 (зі змінами) затверджено Заходи щодо забезпечення виконання Указу Президента України  від 07.02.2008 №109, що гарантують оперативне та якісне вирішення питань, з якими громадяни звертаються до управління.
         У 1 кварталі 2016 року управлінням прийнято 86 звернень, які невідкладно і в повному обсязі розглянуті по порушених питаннях.  Порівняно зі звітними даними минулого року, спостерігається тенденція росту кількості звернень до керівництва управління, а саме на  13 звернення  або 117,8відсотків.
         Із загальної кількості звернень,  письмові звернення надійшли від 2 заявників,  на виїзних прийомах по населених пунктах Новоайдарського району прийнято 73 особи, особисто на прийом до керівництва управління звернулось 11 осіб.
    Особистий прийом громадян проводиться начальником управління, першим заступником начальника управління, заступником начальника управління, керівниками структурних підрозділів відповідно до затвердженого графіку.  Графік особистого прийому складено таким чином, що  відвідувачі мають можливість щоденно звернутись до керівництва управління та отримати консультативну допомогу. 
     Аналіз порушених громадянами питань на особистих прийомах свідчить, що переважно громадяни звертаються з питань роз’яснення законодавства щодо порядку призначення пенсійних виплат, обчислення страхового стажу, проведення індексації пенсій, та поновлення пенсійних виплат внутрішньо переміщеним особам.  Особлива увага приділяється розгляду звернень  інвалідів та інших громадян, що потребують соціальної допомоги. 
          З початку року до управління надійшло 2  письмових звернення,  що на 6 звернень менше у порівнянні  з аналогічним періодом  2015 року.
             Із загальної кількості письмових звернень надійшло:
-  1 звернення органів місцевого самоврядування та державної адміністрації;
-  1 звернення  органів прокуратури.
          Повторні звернення у звітному періоду не надходили.
      Найрезультативнішою формою роботи зі зверненнями громадян є виїзні прийоми  керівництвом та фахівців управління  за місцем проживання громадян у міській раді та сільських радах, віддалених населених пунктах району. Відповідно до затвердженого графіку виїзних прийомів,  станом на 01.04.2016 року  проведено 5 виїзних прийомів громадян,  на яких одержали консультації 73 особи. З метою покращення роботи з інформування населення та наближення послуг до громадян, з 01.03.2016 року  в управлінні створено «мобільний офіс», мета якого – проведення виїзного прийому громадян в місті Щастя, що є найбільшим населеним пунктом Новоайдарського району. Регламент роботи «мобільного офісу» передбачає виїзд спеціалістів управління до Щастинської міської ради до 10 числа кожного місяця  за погодженням дати та часу прийому.  Інформація про дні та години прийому розміщується на інформаційному стенді управління, оприлюднюється на веб-сайті управління та в місці проведення виїзного прийому. 
           Із загальної кількості звернень, що надійшли до управління, найбільша питома вага – 84,9%  - прийнято та розглянуто працівниками управління саме на виїзних прийомах. Виїзд працівників управління до населених пунктів дозволяє оперативно вирішувати нагальні питання, дає змогу громадянам дізнатися безпосередньо у відповідальних осіб про заходи по розгляду звернень і запитів.  Кожен такий виїзд спрямований на  досягнення максимальної інформаційної насиченості, тому забезпечується анонсування заходу -  інформація про місце та час проведення прийому оприлюднюється на веб-сайті управління та розповсюджується через представників органів місцевого самоврядування населених пунктів.  
            За змістом основних питань, що порушувалися громадянами у письмових та на особистому прийомі зверненнях, понад 59,3% стосується  питань роз’яснення діючого пенсійного законодавства – всього 51 звернення;  20,9% звернулись з іншими питаннями – всього 18 осіб; 11,6% стосується підвищення розміру пенсій – всього 10 звернень; 4,7% правильності застосування законодавства під час призначення, перерахунку пенсій, надбавок та доплат – всього  4 звернення;  з питань виконання рішень суду  -3,5%  або 3 звернення.       Усі звернення громадян розглянуто управлінням своєчасно, у терміни, передбачені діючим законодавством. 
        Значна частина звернень на особистих та виїзних прийомах надійшла від  громадян працездатного віку – 17 або 19,8% загальної кількості заявників,  звернення інших категорій становлять 69:  пенсіонери за віком (62), інваліди інших категорій (3), діти війни (3) державні службовці та за вислугою років  (1).  Аналіз звернень за категоріями свідчить, що громадяни завчасно піклуються  про свою майбутню пенсію та звертаються з  питаннями призначення пенсій на пільгових умовах, порядку обчислення заробітку та  стажу при визначенні розміру пенсії.
       В управлінні приділяється увага реалізації права на звернення особами з обмеженими фізичними можливостями. На виконання Указу Президента України «Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями» від 18.12.2007 №1228  вжито заходи по облаштуванню адміністративної будівлі управління – вхід до приміщення обладнано пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями,  є  кнопка для виклику спеціалістів зі спеціальною позначкою. Продовжується робота по створенню належних умов для безперешкодного доступу до приміщення управління  відповідно до вимог державних будівельних норм. 
             Особлива увага в управлінні приділяється категорії пенсіонерів з обмеженими фізичними можливостями  та громадян,  яким виповнилось 80 і більше років. За зверненнями пенсіонерів,  здійснено 2 виїзні прийоми у 1 кварталі 2016 року.
             З метою організації виконання  розпорядження Кабінету Міністрів України від  «Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового  державного пенсійного страхування» 25.06.2012 №401, наказу  управління «Про організацію надання послуг в електронному вигляді» від 09.10.2012 №72 призначено  відповідальних осіб за надання громадянам, застрахованим особам та страхувальникам послуг в електронному вигляді. Всього в управлінні зареєстровано 122 користувачі Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Звернення  протягом 1 кварталу поточного року до управління не надходили.  
              З 01 березня 2016 року в управлінні впроваджена нова дистанційна послуга  -  надання консультацій громадянам в режимі Skype (відео) – зв’язку.   Надання консультацій в онлайн-режимі дозволяє громадянам спілкуватись з фахівцями Фонду не виходячи з дому та оперативно отримати відповіді на нагальні потреби.  Також на веб-сайті  управління працює рубрика «Інтернет-приймальня»,  де за умови реєстрації можливо розмістити електронне звернення з питань пенсійного законодавства.
      Для повнішої реалізації прав громадян на звернення в управлінні запроваджена практика інформування населення  Новоайдарського району. 
              В напрямку забезпечення відкритості в роботі Пенсійного фонду проводилось інформування громадськості про основні напрями та роз’яснення нормативно - правових актів з питань пенсійного забезпечення через засоби масової інформації.  Так,  в місцевій газеті «Вестник Новоайдарщины» діє постійна рубрика «Управління Пенсійного фонду України  в Новоайдарському районі інформує», всього  в газеті надруковано 4  публікації за різними напрямками діяльності управління.  В управлінні створено та функціонує власний веб-сайт, його структура постійно оновлюється, інформаційне наповнення з актуальних питань діяльності за звітний період становить 24 матеріали.
              З метою роз’яснення норм пенсійного законодавства пенсіонерам та населенню району з початку року проведено 14 зустрічей в трудових колективах підприємств та організацій району, всього залучено 161 особа.  Здійснено 3  зустрічі  з громадянами  за місцем їх проживання та надано роз’яснення норм пенсійного законодавства та консультації 35 особам. За звітний період розповсюджено 500 інформаційних буклетів.
             Висвітлення актуальних питань діяльності управління здійснюється через проведення публічних заходів. Управлінням організовано та проведено 2 «круглих столи», зустріч з ветеранськими організаціями Новоайдарського району, 1 семінар для  незайнятого населення району. Актуальні питання діяльності управління та напрямки роботи на поточний 2016 рік включено до порядку денного апаратної наради Новоайдарської районної державної адміністрації з керівним складом району. 
            При проведенні таких масових заходів представники управління мають можливість значно розширити коло громадян, охоплених інформаційно- роз’яснювальною роботою.
   Постійно ведеться робота по оновленню та наповненню актуальними матеріалами інформаційних стендів управління. 
            З метою заощадження часу громадян, які звертаються на особистий прийом,                      в управлінні функціонують дві «гарячі» телефонні лінії - для прийому дзвінків  зі стаціонарних телефонів та оператору мобільного зв’язку. Прийом телефонних дзвінків здійснюється протягом робочого часу, з початку 2016 року за консультаціями звернулись  164 особи. 
   Для створення зручних умов для прийому громадян та запобігання чергам, в управлінні діє відділ обслуговування громадян. Організація прийому та обслуговування осіб, що звертаються до управління, здійснюється у відповідності  до нормативних актів Пенсійного фонду України. Прийом громадян ведеться  згідно затвердженого графіка, що доводиться до відома мешканців Новоайдарського району через засоби масової інформації та інформаційні стенди управління.  Відділом обслуговування громадян, надаються послуги для одержання пенсій і допомоги, а також послуги для страхувальників і застрахованих осіб.   Загальна кількість громадян,   які звернулись  до відділу обслуговування громадян протягом 1 кварталу 2016 року  -  2617 осіб.  Переважно  зверталися громадяни, які переміщені з території, що не контролюється українською владою з питань оформлення заяв на переведення  пенсійних справ. Порівняно з аналогічним періодом 2015 року кількість звернень зросла на 891 звернення або 66 відсотків.
       З метою оперативного реагування на зауваження відвідувачів, в управлінні  встановлена скринька звернень громадян та ведеться Журнал скарг та пропозицій.  За  звітний період  скарги та зауваження  громадян до управління не надходили.
         Питання роботи зі зверненнями громадян постійно аналізуються та систематично розглядаються на виробничих нарадах, працівникам управління надаються роз’яснення норм етики службової поведінки, коректного та ввічливого ставлення до громадян. За звітний період   проведено семінар з  працівниками управління.
        Під особливим контролем перебуває сумлінне виконання підлеглими своїх службових обов’язків у поєднанні з шанобливим ставленням до громадян та дотримання високої культури спілкування.

                                                                                                          О.О.  Коробка, 
                                                                                                    начальник  управління                                                                              

 

Переглядів: 130 | Додав: novoaydar_pfu | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar