Зареєструйтеся та контролюйте! - 22 Лютого 2016 - Пенсійний фонд України в Новоайдарському районі
Неділя, 11.12.2016, 06:08
Вітаю Вас Гість | RSS
Гаряча лінія
06445-9-27-79 або 066-619-33-70
Контактна інформація
Адреса: вул. Незалежності, 20, смт. Новоайдар, Луганська область, 93500.

тел./факс:
(06445)9-28-98

E-mail: najdar26r.lg@pfu.gov.ua

Код ЄДРПОУ: 21792577
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Управління Пенсійного Фонду України в Новоайдарському районі Луганської області

Головна » 2016 » Лютий » 22 » Зареєструйтеся та контролюйте!
13:27
Зареєструйтеся та контролюйте!

         З 2016 року для нарахування пенсій не враховуватимуть заробітну плату за періоди страхового стажу до 1 липня 2000 року. Тобто якщо раніше для обчислення пенсії брали всі дані із системи персоніфікованого обліку та, окрім цього, майбутній пенсіонер міг принести довідку про заробітну плату за 60 місяців підряд до 2000 року, то з 1 січня 2016-го актуальною є лише інформація із системи персоніфікованого обліку.

     Що означає поняття «персоніфікований облік»? Із липня 2000 року в країні було створено унікальну систему, яка обліковує відомості про всіх застрахованих осіб, інакше кажучи, про всіх працюючих і само зайнятих осіб.

     Тобто на сьогодні кожен, хто працює, має персональну облікову картку в системі персоніфікованого обліку, у якій за весь період трудового життя накопичуються відомості, що потім і є основою для обчислення пенсії. Які ждані містяться в системі персоніфікованого обліку? Це:

- перелік страхувальників, які подають про вас відомості в систему персоніфікованого обліку;

- за кожний місяць починаючи з 2000 року інформацію про кожну застраховану особу щодо суми заробітку, з якої сплачено страхові внески, кількості днів для стажу, відмітки про сплату пенсійного/єдиного внеску. А також загальні показники за кожен рік помісячної загальну суму заробітку, з якого сплачено страхові внески (усього та в межах максимальної величини), страховий стаж;

- відомості про спеціальний (пільговий) стаж і про стаж, який зараховують без сплати страхових внесків (БСВ) за страхувальниками та за роками.

        Якщо такі дані є, то виникає логічне запитання: як із ними можна ознайомитися та як перевірити свої сплачені страхові внески? Найпростіше це зробити, зареєструвавшись на електронному порталі Пенсійного фонду України (http: // portal.pfu.gou.ua).

Увага! Інформація у виписці із системи персоніфікованого обліку оновлюється щомісяця згідно з графіком надходження звітності із звітів до Пенсійного фонду, Затримка відомостей становить приблизно 0,8-1,5 місяця (наприклад, інформація за БЕРЕЗЕНЬ буде доступна приблизно з кінця КВІТНЯ).

     Пропонуємо вам своєрідний алгоритм дій, як це зробити

1. Спочатку потрібно з'ясувати, у який територіальний орган «Фонду вам слід звернутися. А потім підійти туди, узявши із собою реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) і паспорт, аби вже на місці оформити відповідну заяву. Уся процедура займе лише кілька хвилин. Це доведеться зробити особисто, і пов'язана така потреба із захистом інформації. У подальшому, для того щоб моніторити інформацію із системи персоніфікованого обліку, не треба буде виходити з дому.

2. Після заповнення заяви ви отримаєте реєстраційний код (код заяви). Він необхідний для реєстрації на веб- порталі, тож зберігайте його в таємниці до закінчення реєстрації.

3. Код вводять лише раз під час реєстрації на порталі Фонду в пункт «Номер заяви».

4. Зазначте свій логін, пароль, адресу електронної пошти й натисніть «Зберегти». Звертаємо вашу увагу: логін і пароль бажано вибирати такими, що не містять справжніх імені та прізвища. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту персональних даних. На згадану адресу електронної пошти надійде лист для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрацію вважають завершеною.

Увага! Реєстрацію на веб-порталі здійснюють лише раз. Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, скарг, запис на прийом тощо), відбувається після авторизації на веб-порталі («Вхід»).

5. Після цього ви можете отримати виписку із системи персоніфікованого обліку, так звану форму ОК-5. Для цього зайдіть на портал, натиснувши «Вхід до системи» та вказавши логін і пароль, який ви вводили під час реєстрації. Перейдіть до «Особистого кабінету». Виберіть пункт «Виписка із системи персоніфікованого обліку». У кінці сторінки натисніть кнопку «Вивантажити».

Переглядів: 98 | Додав: novoaydar_pfu | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar