ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ АНТИКОРУПЦІЙНИХ ЗАХОДІВ НА 2015 РІК - 14 Січня 2016 - Пенсійний фонд України в Новоайдарському районі
Неділя, 11.12.2016, 06:09
Вітаю Вас Гість | RSS
Гаряча лінія
06445-9-27-79 або 066-619-33-70
Контактна інформація
Адреса: вул. Незалежності, 20, смт. Новоайдар, Луганська область, 93500.

тел./факс:
(06445)9-28-98

E-mail: najdar26r.lg@pfu.gov.ua

Код ЄДРПОУ: 21792577
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Управління Пенсійного Фонду України в Новоайдарському районі Луганської області

Головна » 2016 » Січень » 14 » ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ АНТИКОРУПЦІЙНИХ ЗАХОДІВ НА 2015 РІК
13:01
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ АНТИКОРУПЦІЙНИХ ЗАХОДІВ НА 2015 РІК

ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В НОВОАЙДАРСЬКОМУ РАЙОНІ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНИХ ЗАХОДІВ НА 2015 РІК
              
    З метою виконання  законів України «Про запобігання корупції», «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки», постанови Кабінету Міністрів України 04.09.2013 № 706 «Питання запобігання та виявлення корупції» Пенсійним фондом України, відповідно до вимог наказу головного управління, розроблено Програму управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області щодо впровадження антикорупційних заходів на 2015 рік та затверджено наказом управління «Про програму управління щодо впровадження  антикорупційних заходів на 2015 рік» від 30 квітня 2015 року №32.
             В управлінні забезпечено реалізацію  Програми, станом на 01 жовтня 2015 року  проведено наступні заходи. 
    На семінарах  з працівниками управління розглянуто нормативно-правові акти – Закони України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки» від 14.10.2014 №1699, «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 №1700. Опрацьовано питання врегулювання конфлікту інтересів працівників управління при проходженні державної служби та надано для ознайомлення  Попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законом України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби. 
     З метою попередження втягнення працівників управління в корупційну чи злочинну діяльність є ефективним запровадження прийому громадян за принципом «єдиного вікна». Завдяки роботі за єдиною технологією обмежуються можливості для зловживання внаслідок підвищення достовірності даних первинних документів заявників  та  використання «особливих» стосунків із спеціалістами, що впливає на рішення відносно того чи іншого заявника.
               В серпні 2015 року розроблені та затверджені положення про відділи управління та інструкції працівників управління щодо визначення завдань та функцій, які забезпечують взаємодію  при виконання службових повноважень. 
     У межах своїх повноважень управління виконує акти законодавства та здійснює систематичний контроль за їх реалізацією.  Результати роботи за різними напрямками діяльності Фонду систематично розглядаються  на апаратних та виробничих нарадах управління та вживаються заходи, направлені на покращення показників роботи.
           В серпні 2015 року  в управлінні створено відділ обслуговування громадян. Організація прийому та обслуговування осіб, що звертаються до управління здійснюється у відповідності  до нормативних актів Пенсійного фонду України. Прийом громадян ведеться  згідно затвердженого графіка, що доводиться до відома мешканців Новоайдарського району через засоби масової інформації та інформаційні стенди управління.  Працівниками відділу обслуговування громадян, що діє за принципом  «єдине вікно»,  надаються послуги для одержання пенсій і допомоги та послуги для страхувальників і застрахованих осіб. В зазначеному відділі  проводиться лише прийом документів, опрацювання документів про призначення, перерахунок та виплату пенсій здійснюється іншими спеціалістами управління. 
     Під час проведення прийому громадян в управлінні не використовуються засоби відео- та аудіо- фіксації.
Управлінням проведено дії по реєстрації адміністративної будівлі управління в Державній реєстраційні службі України ( витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності  від 25.06.2015 №ЕЕМ 340080, номер запису про право власності 10179116).
 Для забезпечення контролю за станом реалізації заходів щодо запобігання і протидії корупції, в управлінні щокварталу проводиться аналіз виконання Програми щодо впровадження антикорупційних заходів на 2015 рік.  За результатами роботи,  в червні та вересні поточного року на веб-сайті управління розміщено Звіт про виконання заходів  щодо запобігання та протидії корупції  за 1 півріччя 2015 року та  9 місяців 2015 року.
         Протягом 2015 року до управління не надходили повідомлення громадян щодо можливих корупційних правопорушень з боку працівників управління. 
         Для  забезпечення відкритості у роботі органів Пенсійного фонду України, в управлінні запроваджена практика інформування громадськості з різних напрямків  діяльності Фонду.  Протягом 2015 року  фахівці управління проводили інформаційну роботу у співпраці з місцевими органами влади, брали участь у прийомах громадян, зустрічах та інших заходах. Матеріали з питань чинного законодавства та роботи управління для розміщувались в засобах масової інформації.
            З метою інформування громадськості протягом звітного періоду  здійснено                        24 виїзних прийоми, проведено 35 зустрічей за місцем  проживання громадян та                           60 зустрічей з трудовими колективами підприємств та організацій району.
              З метою оперативного реагування на зауваження відвідувачів щодо діяльності управління,  в місті очікування прийому до громадської приймальні  встановлено Скриньку звернень громадян та розміщено Журнал скарг та пропозицій.  
              Здійснювати постійний моніторинг публікацій в засобах масової інформації  щодо діяльності управління з метою  врахування висловлених у них зауважень і пропозицій у межах чинного законного законодавства.
              В листопаді 2015 року проведено анкетне опитування громадян, які звертались до громадської приймальні, а також безпосередньо при проведенні виїзних прийомів щодо громадської думки про роботу управління. Всього в опитуванні прийняли участь 245 респондентів, з них 85 застрахованих осіб та 160 пенсіонерів.
     Для забезпечення виконання норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI, Указу Президента України «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» від 05.05.2011   №547 видано накази управління Про організацію виконання норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 25.05.2011 №36 та «Про облік публічної інформації» від 03.05.2012 №42.  З метою упорядкування процедури доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні управління, визначено перелік  інформації для публічного доступу та відповідальні особи за організацію у встановленому порядку доступу до публічної інформації, розгляд, систематизацію, контроль за своєчасним наданням відповідей на запити про інформацію, що надходять до управління.  
              В управлінні   виділено місце для роботи із запитуваними документами, що містять публічну інформацію –  зал обслуговування громадян.  
     З метою створення умов захисту інформації, що обробляється в інформаційно-телекомунікаційній підсистемі управління та на виконання Технологічної інструкції адміністрування ресурсів інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України, видано наказ «Про адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи» від 27.03.2015 №20  та забезпечується його реалізація.
     З метою контролю за додержанням порядку доступу та доступу до інформації, щоквартально здійснюється інвентаризація прав та обсягів доступу користувачів до електронних баз даних та інформаційних систем, що використовуються в управлінні.
В управлінні запроваджено надання правової освіти фахівцям.                     З 7 по 11 грудня  2015 року  проведено Всеукраїнського тижня права, відповідно до планів навчання проведено лекції, бесіди з питань реалізації і захисту прав людини. Особам, які звертаються на особистий прийом, надаються юридичні консультації з питань, що входять до компетенції Пенсійного фонду України. 
     Посадові  інструкції працівників управління в розділі «Завдання та обов’язки» містять пункт щодо дотримання вимог  Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції».
 Протягом 2015 року періодична ротація державних службовців в межах управління не проводилась через значну кількість прийнятих працівників на вакантні посади, всього за звітний період прийнято 12 осіб, що становить  30% штатної чисельності управління.   
     На виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» управлінням проведено закупівлю поштових послуг щодо виплати, доставки пенсій та допомоги на поховання на 2016 рік. Інформація
про застосування переговорної процедури закупівлі оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель у встановлені строки. 
         Згідно Річного плану закупівель управління на 2016 рік, запланована закупівля за державні кошти поштових послуг щодо виплати, доставки пенсій та допомоги на поховання через застосування  переговорної процедури закупівлі, згідно Закону України «Про здійснення державних закупівель». В управлінні створено Комітет з конкурсних торгів (наказ управління від 23.11.2015 №98),  на засіданні Комітету затверджено Річний план закупівель та розпочато переговорну процедуру закупівлі. 
     Здійснюється постійний контроль за формуванням потреби та здійсненням фінансування пенсійних виплат громадянам згідно Графіка  виплати пенсій та грошової допомоги. Пенсія виплачується за обраним способом одержання пенсії - через відділення поштового зв’язку або установи банків, згідно поданої заяви пенсіонера. 


Головний спеціаліст по роботі з персоналом                               М.В.Бахтіна

 

Переглядів: 116 | Додав: novoaydar_pfu | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar