ЗВІТ щодо стану організації роботи в управлінні Пенсійного фонду України в Новоайдарськолму районі Луганської області зі зверненнями громад - 26 Червня 2015 - Пенсійний фонд України в Новоайдарському районі
Четвер, 08.12.2016, 18:02
Вітаю Вас Гість | RSS
Гаряча лінія
06445-9-27-79 або 066-619-33-70
Контактна інформація
Адреса: вул. Незалежності, 20, смт. Новоайдар, Луганська область, 93500.

тел./факс:
(06445)9-28-98

E-mail: najdar26r.lg@pfu.gov.ua

Код ЄДРПОУ: 21792577
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Управління Пенсійного Фонду України в Новоайдарському районі Луганської області

Головна » 2015 » Червень » 26 » ЗВІТ щодо стану організації роботи в управлінні Пенсійного фонду України в Новоайдарськолму районі Луганської області зі зверненнями громад
15:14
ЗВІТ щодо стану організації роботи в управлінні Пенсійного фонду України в Новоайдарськолму районі Луганської області зі зверненнями громад

Робота зі зверненнями громадян в управлінні спрямована на забезпечення прав громадян на звернення, подальше підвищення якості їх обслуговування й створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», інших нормативно-правових актів з цих питань.
Наказом управління «Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 11.03.2008 №29 (зі змінами) затверджено Заходи щодо забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109, що гарантують оперативне та якісне вирішення питань, з якими громадяни звертаються до управління.
Протягом 1 півріччя 2015 року до управління надійшло 191 звернення за різними питаннями діяльності Пенсійного фонду України. При цьому, особисто на прийом до керівництва управління звернулось 28 осіб, письмові звернення надійшли від 13 заявників, на виїзних прийомах по населених пунктах Новоайдарського району прийнято 150 осіб.


У поточному році керівництвом управління прийнято на особистому прийомі 28 громадян, які невідкладно і в повному обсязі отримали інформацію по порушених питаннях. Порівняно з показниками минулого року, в управлінні спостерігається тенденція зменшення звернень до керівництва управління. Так за показниками 1 кварталу 2015 року кількість звернень зменшилась на 18, за 1 півріччя 2015 року – на 22 звернення.
Аналіз порушених громадянами питань на особистих прийомах свідчить про те, що громадяни звертаються переважно з питань роз’яснення законодавства в порядку обчислення страхового стажу. Особлива увага приділяється розгляду звернень інвалідів та інших громадян, що потребують соціальної допомоги.
Протягом 1 півріччя 2015 року до управління надійшло 13 письмових звернень громадян, що на 10 звернень більше у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року. Із загальної кількості письмових звернень надійшло:
- шість звернень від пенсіонерів щодо роз’яснення пенсійного законодавства;
- сім звернень від інвалідів-ліквідаторів аварії на ЧАЕС з питання оподаткування пенсій.
За звітний період повторних звернень не надходило, скарг на дії посадових осіб не було.
Найрезультативнішою формою роботи зі зверненнями громадян є виїзні прийоми керівників та фахівців управлінь за місцем проживання громадян у сільських, селищних радах, віддалених населених пунктах району.
Відповідно до затвердженого графіку виїзних прийомів, протягом 1 півріччя 2015 року проведено 14 виїзних прийомів громадян, на яких одержали консультації 150 осіб. Із загальної кількості звернень, що надійшли до управління, найбільша питома вага - 79% - прийнято та розглянуто працівниками управління саме на виїзних прийомах. Виїзд працівників управління до населених пунктів дозволяє оперативно вирішувати нагальні питання, дає змогу громадянам дізнатися безпосередньо у відповідальних осіб про заходи по розгляду звернень і запитів. Графіки виїзду оприлюднені в засобах масової інформації та розповсюджується через представників органів місцевого самоврядування.

За змістом основних питань, що порушувалися громадянами у письмових та на особистому прийомі зверненнях, понад 92,6% стосується питань роз’яснення діючого пенсійного законодавства – всього 177 звернень, 7,3% стосується правильності застосування законодавства під час призначення, перерахунку пенсій, надбавок та доплат – всього 14 звернень. Усі звернення громадян розглянуто управлінням своєчасно, у терміни, передбачені законодавством.


Значна частина звернень на особистих та виїзних прийомах надійшла від громадян працездатного віку – 126 або 66% загальної кількості заявників, звернення інших категорій становлять: пенсіонери за віком (51), інваліди та учасники ліквідації аварії на ЧАЕС (7), інваліди інших категорій (2), державні службовці та за вислугою років (5). Аналіз звернень за категоріями свідчить, що громадяни завчасно піклуються про свою майбутню пенсію та звертаються з питаннями призначення пенсій на пільгових умовах, порядку обчислення заробітку та стажу при визначенні розміру пенсії.
Особливу увагу приділено в управлінні виїзним прийомам до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. На виконання Указу Президента України «Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями» від 18.12.2007 №1228 вжито заходи по облаштуванню адміністративної будівлі управління – вхід до приміщення обладнано пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями, є кнопка для виклику спеціалістів зі спеціальною позначкою. Продовжується робота по створенню належних умов для безперешкодного доступу до приміщень Фонду області відповідно до вимог державних будівельних норм. Протягом 1 півріччя фахівцями управління здійснено 6 виїзних прийомів до громадян даної категорії.

З метою організації виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від «Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування» 25.06.2012 №401, наказу управління «Про організацію надання послуг в електронному вигляді» від 09.10.2012 №72 призначено відповідальних осіб за надання громадянам, застрахованим особам та страхувальникам послуг в електронному вигляді. Станом на 01.07.2015 року в управлінні зареєстровано 103 користувачі Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, звернення до управління не надходили.
З метою повнішої реалізації прав громадян на звернення в управлінні запроваджена практика інформування населення Новоайдарського району.
Для забезпечення відкритості в роботі Пенсійного фонду проводилось інформування громадськості про основні напрями та роз’яснення нормативно - правових актів з питань пенсійного забезпечення через засоби масової інформації. Так, в місцевій газеті «Вестник Новоайдарщины» діє постійна рубрика «Управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі інформує», всього в газеті надруковано 8 публікацій за різними напрямками діяльності управління. В управлінні створено та функціонує власний веб-сайт, його структура постійно оновлюється, інформаційне наповнення з актуальних питань діяльності за звітний період становить 28 матеріалів.

З метою роз’яснення норм пенсійного законодавства пенсіонерам та населенню району протягом звітного періоду проведено 33 зустрічі в трудових колективах підприємств та організацій району, всього залучено 304 особи. При проведенні виїзних прийомів по населених пунктах району, здійснено17 зустрічей з громадянами за місцем їх проживання, на яких надано роз’яснення норм пенсійного законодавства 135 особам. Управлінням організовано та проведено 7 «круглих столів» за участю органів державної влади, 2 семінари для бухгалтерських та кадрових служб.
Проведена роз’яснювальна робота по сплаті обов’язкових платежів суб’єктами господарювання. Розміщено інформаційні листи на стендах управління – 8, на стендах сільських рад та банківських установ – 6, розповсюджено 723 інформаційних буклетів.

З метою заощадження часу громадян, які звертаються на особистий прийом, в управлінні функціонують дві «гарячі» телефонні лінії - для прийому дзвінків зі стаціонарних телефонів та операторів мобільного зв’язку. Прийом телефонних дзвінків здійснюється протягом робочого часу, з початку 2015 року за консультаціями звернулись 269 осіб.

З метою створення зручних умов для прийому громадян та запобігання чергам в управлінні, прийом громадян здійснюється за принципом «єдиного вікна» у відповідності із затвердженим графіком, який доводиться до відома громадян через засоби масової інформації та інформаційні стенди управління. В залі обслуговування громадян «єдине вікно» надаються послуги для одержання пенсій і допомоги та послуги для страхувальників і застрахованих осіб. Загальна кількість громадян, які звернулись до фахівців управління протягом 1 півріччя 2015 року - 3102 особи. До громадської приймальні управління, переважно, зверталися громадяни, які переміщені з території, що не контролюється українською владою, з питань оформлення заяв на переведення пенсійних справ. Значна кількість звернень надійшла від громадян, які переведені до управління в результаті зміни адміністративного підпорядкування населених пунктів Новоайдарського району.
З метою оперативного реагування на зауваження відвідувачів в управлінні встановлена скринька для зауважень та пропозицій громадян. За 1 півріччя 2015 року до скриньки надійшли 4 подяки за уважне ставлення та професіоналізм всьому колективу управління.

Актуальні питання діяльності управління розглядались на засіданні колегії Новоайдарської військово-цивільної адміністрації та нарадах по соціально-економічному плануванню району.
Питання роботи зі зверненнями громадян постійно аналізуються та систематично розглядаються на виробничих нарадах, працівникам управління надаються роз’яснення норм етики службової поведінки, коректного та ввічливого ставлення до громадян.

За 1 півріччя 2015 року проведено 2 виробничі наради з колективом управління.
Під особливим контролем перебуває сумлінне виконання підлеглими своїх службових обов’язків у поєднанні з шанобливим ставленням до громадян та дотримання високої культури спілкування.


О.О.Коробка, начальник управління
Переглядів: 809 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar