Звернення громадян - 26 Лютого 2013 - Пенсійний фонд України в Новоайдарському районі
Понеділок, 05.12.2016, 22:35
Вітаю Вас Гість | RSS
Гаряча лінія
06445-9-27-79 або 066-619-33-70
Контактна інформація
Адреса: вул. Незалежності, 20, смт. Новоайдар, Луганська область, 93500.

тел./факс:
(06445)9-28-98

E-mail: najdar26r.lg@pfu.gov.ua

Код ЄДРПОУ: 21792577
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Управління Пенсійного Фонду України в Новоайдарському районі Луганської області

Головна » 2013 » Лютий » 26 » Звернення громадян
17:19
Звернення громадян

за

2011 рік

за

2012 рік

Відхилення

Надійшло письмових звернень громадян

1048

40

-1008

На особистому прийомі побувало осіб

180

187

+7

Проведено виїзних прийомів громадян

47

27

-20

На виїзних прийомах громадян побувало

474

320

-154



             Аналіз порушених громадянами питань на особистому прийомі свідчить, що основна частина звернень стосувалася призначення та перерахунку пенсій, можливостей їх підвищення. Крім того порушувалися питання: призначення пільгових пенсій, підтвердження пільгового стажу через ліквідацію підприємств на яких громадяни працювали; сплати страхових внесків, встановлення надбавок до пенсії «дітям війни» та особам, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС. У всіх випадках звернень надавалися вичерпні відповіді у відповідності з діючим пенсійним законодавством. Особлива увага приділялась розгляду звернень  інвалідів-ліквідаторів  аваріі  на Чорнобильській АЕС та громадян, що потребують соціальної допомоги.

           Письмові звернення розглянуто у встановлені законодавством терміни, повторні звернення не надходили.

           Протягом звітного періоду здійснено  виїзні прийоми  до 52 осіб з обмеженими фізичними можливостями.

           В управлінні постійно працює 3 «гарячі» телефонні лінії, на які станом на 01.01.2013 звернулося та отримало консультації 880 осіб. Для забезпечення проведення  прийому громадян спеціалістами в управлінні діє громадська приймальня. Загальна кількість громадян, які звернулись за роз’ясненнями до фахівців управління,  за 2012 рік  склала 3778 осіб.

В громадській приймальні управління встановлено інформаційний кіоск, використання якого допомагає громадянам самостійно отримати необхідні відомості про документи, що необхідні для призначення пенсій, заробітну плату, з якої сплачено внески, про стаж, розмір пенсії та її складових, проведені перерахунки. Громадяни, що звертаються до інформаційного кіоску,  мають змогу ознайомитись з графіками прийому керівництвом правління Пенсійного фонду України, головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області та районного управління, з інформацією щодо діяльності банківських установ району.

           Здійснена передплата на «Пенсійний кур’єр» (газета) у кількості 2760 екземплярів, що складає 50,4% від плану, та «Вісник Пенсійного фонду» (журнал) у кількості 84 екземпляри що складає 54,0% від плану.

          Управлінням проводиться цілеспрямована робота по організації виконання завдань, визначених законодавчими актами, розпорядчими документами Пенсійного фонду України, головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області, районної державної адміністрації, інших органів влади вищого рівня, також власних наказів управління.

           Протягом 2012 ріку взято на контроль 34 накази головного управління. Всього  на контролі станом на 01.01.2013 зперебуває 17 наказів, у  встановлений термін виконано                      16 наказів та знято з контролю.   За звітний період  видано 98 власних наказів управління, з них перебувають на контролі - 18.

          Керівництвом управління виконуються заходи щодо посилення виконавської дисципліни, проводяться виробничі, оперативні та апаратні наради. На апаратних нарадах опрацьовуються законодавчі та нормативні документи вищих органів влади та приймаються необхідні заходи для їх реалізації, розглядаються питання стану виконавської дисципліни.
Переглядів: 470 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar