Пенсійний фонд України в Новоайдарському районі - Графік прийому громадян
Неділя, 11.12.2016, 06:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Гаряча лінія
06445-9-27-79 або 066-619-33-70
Контактна інформація
Адреса: вул. Незалежності, 20, смт. Новоайдар, Луганська область, 93500.

тел./факс:
(06445)9-28-98

E-mail: najdar26r.lg@pfu.gov.ua

Код ЄДРПОУ: 21792577
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Управління Пенсійного Фонду України в Новоайдарському районі Луганської області

Графік прийому громадян

ГРАФІК

особистого прийому громадян керівництвом та  начальниками відділів управління

Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області

№ п/п

 

Дні тижня

 

Прізвище, ім’я

 по батькові

 

Посада

 

Години

прийому

1

Понеділок

Коробка

Олена Олександрівна

Начальник управління

 

08.00 - 17.00

 

2

Вівторок

Суворова

Катерина Анатоліївна

Заступник начальника управління

 

08.00 - 17.00

 

3

Середа

Яценко

Ніна Анатоліївна

Начальник відділу

з питань призначення, перерахунку

та виплати  пенсій

08.00 - 17.00

4

Четвер

Зражаєва

Валентина Михайлівна

Начальник відділу обслуговування громадян

 

09.00 - 17.00

 

5

П’ятниця

Зосіменко

Олена Анатоліївна

Перший заступник начальника управління

08.00 - 15.45

6

Субота

Відповідно до графіка чергування

09.00 - 14.00

 

 

ГРАФІК

проведення виїзних особистих прийомів громадян керівництвом управління

Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області

 

№ з/п

 

Назва населеного пункту

 

Представник управління

 

Термін проведення

1

с. Смолянинове

Суворова К.А.

Лютий

2

с. Новоохтирка

Зосіменко О.А.

Лютий

3

с. Олексіївка

Суворова К.А.

Березень

4

с. Штормове

Зосіменко О.А.

Березень

5

с. Гречишкіне

Суворова К.А.

Квітень

6

с. Колядівка

Зосіменко О.А.

            Травень

7

с. Побєда

Коробка О.О.

Червень

8

с. Чабанівка

Суворова К.А.

Липень

9

с. Райгородка

Зосіменко О.А.

Серпень

10

м. Щастя

Суворова К.А.

Вересень

11

с. Трьохізбенка

Зосіменко О.А.

Вересень

12

с. Муратове

Коробка О.О.

Жовтень

13

с. Денежникове

Суворова К.А.

Жовтень

14

с. Співаківка

Коробка О.О.

Листопад

15

с. Дмитрівка

Суворова К.А.

Грудень

 

 

ПОРЯДОК

особистого прийому громадян керівництвом та начальниками відділів

управління  Пенсійного фонду України в Новоайдарському  районі Луганської області

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян в управлінні  Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області  (далі управлінні).

2. Особистий прийом громадян керівництвом управління здійснюється у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян.

3. У разі відсутності начальника управління, заступників начальника управління особистий прийом громадян здійснюють уповноважені ними посадові особи.

4.  У першочерговому порядку здійснюється прийом таких категорій громадян:

жінки, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня";

інваліди Великої Вітчизняної війни;

Герої Соціалістичної Праці;

Герої Радянського Союзу;

Герої України.

5. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

6. Запис громадян на прийом до керівництва управління здійснюється в приймальні управління.

Під час попереднього запису на особистий прийом з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб він звертався і яке було прийнято рішення, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).

Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

7. У записі на особистий прийом може бути відмовлено на таких підставах:

7.1. Повторне звернення одного й того самого громадянина з питання, що вже подавалося ним до управління і було опрацьоване та  вирішене по суті.

7.2. Звернення з приводу оскарження рішення, що було подане з порушенням строків, визначених статтею 17 Закону України «Про звернення громадян».

7.3. Звернення особи, визнаної судом недієздатною (за винятком випадків, коли від імені особи діє офіційно призначений представник, повноваження якого оформлені в порядку, встановленому чинним законодавством).

8. Забороняється відмова громадянинові в записі на особистий прийом з підстав ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

Про відмову в записі та причини відмови громадянинові надаються відповідні роз’яснення.

9. Під час особистого прийому громадянин повинен пред’явити документ, що посвідчує його особу.

У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку, та/або особи, які перебувають у родинних стосунках з такими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу та повноваження.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.

10. Начальник та  заступники начальника управління, начальники відділів під час особистого прийому громадян розглядають питання по суті, надають відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз’яснення та вживають заходів щодо усунення порушень (за їх наявності) або надають доручення працівникам управління щодо вирішення порушеного у зверненні питання.

 11. Якщо вирішити порушене у зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається в тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати такого розгляду громадянинові, за його згодою, надається усна або письмова відповідь.

12. Якщо питання, порушені в одержаному зверненні, не входять до компетенції управління, в строк не більше п’яти днів з дня реєстрації воно надсилається за належністю відповідному органу, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, в той самий строк воно повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями.

13. Відповідь на звернення, що подано під час особистого прийому, надається за підписом особи, яка здійснювала цей особистий прийом. У разі відсутності останньої – особою, яка за наказом виконує її обов’язки.

14. Письмові та усні звернення (пропозиції, заяви і скарги), подані під час особистого прийому, передаються відповідальній особі за ведення діловодства за зверненнями громадян для реєстрації відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в Пенсійному фонді України, затвердженої наказом Пенсійного фонду України  від 16.10.2003 №101.

15. Облік прийому громадян та контроль за дотриманням строків розгляду звернень, прийнятих під час особистого прийому, здійснюється заступником начальника управління, згідно розподілу функціональних обов’язків.