Пенсійний фонд України в Новоайдарському районі - Звернення громадян
Неділя, 11.12.2016, 06:12
Вітаю Вас Гість | RSS
Гаряча лінія
06445-9-27-79 або 066-619-33-70
Контактна інформація
Адреса: вул. Незалежності, 20, смт. Новоайдар, Луганська область, 93500.

тел./факс:
(06445)9-28-98

E-mail: najdar26r.lg@pfu.gov.ua

Код ЄДРПОУ: 21792577
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Управління Пенсійного Фонду України в Новоайдарському районі Луганської області

Звернення громадян

       

Інформація щодо стану організації роботи зі зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області 1 квартал 2016 року

 

 

 

 Як подати електронне звернення до управління Пенсійного фонду України в Новоайдарському районі Луганської області


        Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів  електронного зв’язку.
           Адреса електронної пошти управління, визначена для роботи з електронними зверненнями громадян, така: admin@naydar-pfu.gov.ua
           Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».
           У зверненні необхідно:
-         вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;
-         викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
-         зазначити дату подання звернення;
-         зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.
         Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
          У випадках, коли для розгляду електронного звернення по суті необхідно зазначити персональні дані заявника або інших осіб, за винятком тих, що містяться у зверненні, управління має право пропонувати заявнику звернутися з усним або письмовим зверненням.
         Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.