Пенсійний фонд України в Новоайдарському районі - Інтернет-звітність
Неділя, 11.12.2016, 06:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Гаряча лінія
06445-9-27-79 або 066-619-33-70
Контактна інформація
Адреса: вул. Незалежності, 20, смт. Новоайдар, Луганська область, 93500.

тел./факс:
(06445)9-28-98

E-mail: najdar26r.lg@pfu.gov.ua

Код ЄДРПОУ: 21792577
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Управління Пенсійного Фонду України в Новоайдарському районі Луганської області

Інтернет-звітність

Звітність за допомогою електронного цифрового підпису

Звіт до ПФУ можливо подати, навіть не вставши з дивану, ні разу не з’явившись до Пенсійного фонду. Для цього, придбавши ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП), треба відіслати картку приєднання, а потім – щомісяця вчасно надсилати звіти до ПФУ через Інтернет.

Поняття електронного цифрового підпису, сфери його застосування і юридична чинність визначені в Законі України «Об электронной цифровой подписи»  від 22.05.2003г. № 852-IV і Порядку надання звітів у Пенсійний фонд України в електронній формі, затвердженому Постановою правління Пенсійного фонду від 19.04.2007г. № 7-7 і зареєстрованому Міністерством юстиції 27.04.2007г. за № 436/13703.

Перехід на електронний документообіг, передбачений Законом України «Об электронных документах и электронном документообороте» від 22.05.2003г. № 851-IV, і надання звітності в Пенсійний фонд із використанням ЕЦП дозволяє значно підвищити ефективність роботи з документами.

Електронні звіти мають кілька ступенів захисту, тому що при їх формуванні й транспортуванню використовується програмне забезпечення, яке проходить необхідну експертизу й сертифікацію в Департаменті спеціальних телекомунікаційних систем СБУ. Страхувальники можуть не хвилюватися - неможливість взлому й підробки ЕЦП гарантується!

З метою захисту інформації, яка зберігається в електронному звіті під час передачі його по телекомунікаційних каналах, використовуються засоби криптографічного захисту інформації, які мають сертифікат відповідності або позитивний висновок за результатами державної експертизи в сфері захисту інформації.

Подання страхувальниками звітів в електронній формі із використанням електронного цифрового підпису здійснюється за ініціативою страхувальника у відповідності до вимог Порядку та чинного законодавства України.

ЕЦП - використовується як фізичними так і юридичними особами в якості аналога власноручного підпису або печатки при електронному документообігу. Використовувати ЕЦП може будь-яка людина, не залежно від рівня освітні роду занять, володіння персональним комп`ютером.
Мета системи електронної звітності - скоротити час, необхідний як безпосередньо для подання самих звітів, так і для їх опрацювання, і, відповідно, - мінімізація кількості помилок, тобто це полегшить роботу всім: бухгалтерам підприємств, фізособам-підприємцям, які складають звітність та спеціалістам Пенсійного фонду.

ЕЦП володіє всіма основними ознаками звичайного рукописного підпису і має ряд переваг:

  • уникнення простоювання у величезних чергах (особливо наприкінці термінів подачі звітності) до «завітного віконця»;
  • засвідчує, що підписаний документ надходить від особи , що його підписала;
  • гарантує цілісність підписаного документа(захист від модифікацій);
  • не дає можливості особі, що підписала документ відмовитися від зобов`язань , пов`язаних з підписаним документом.

Використання ЕЦП дозволяє:

  • замінити при безпаперовому документообігу традиційні печатку та підпис;
  • удосконалити і здешевити процедуру підготовки, доставки, обліку і зберігання документів, гарантувати достовірність документації;
  • значно скоротити час руху документів, прискорити і полегшити процес візування одного документа декількома особами;
  • використовувати одні і ті ж засоби ЕЦП при обміні інформацією з усіма міністерствами, відомствами, адміністраціями на території України;
  • побудувати корпоративну систему обміну електронними документами;
  • забезпечити цілісність, гарантію того, що інформація зараз існує в її початковому вигляді, тобто при її зберіганні або передачі не було проведено несанкціонованих змін;
  • мінімізувати ризик фінансових втрат за рахунок забезпечення конфіденційності інформаційного обміну документами( при використанні функції шифрування).

Як скористатись?

Страхувальник, який виявив бажання надавати звіти в електронній формі, відповідним листом інформує про це управління Пенсійного фонду України, де він зареєстрований як платник страхових внесків.

Для подання звітів до Пенсійного фонду України за допомогою ЕЦП страхувальник повинен :

  • мати доступ до мережі Інтернет;
  • отримати безкоштовно в управлінні Пенсійного фонду України програмний комплекс «АРМ-Звіт страхувальника»;
  • придбати спеціалізоване програмне забезпечення для накладання електронного цифрового підпису та криптографічного захисту інформації, дійсні посилені сертифікати відкритих ключів електронного цифрового підпису, які сформовані одним з акредитованих центрів сертифікації для посадових осіб страхувальника, що мають право підпису відповідного звіту в паперовій формі - керівник, головний бухгалтер, та електронної печатки страхувальника;
  • укласти договір із центром обробки електронних звітів про обслуговування у системі подання електронних звітів (здійснюється шляхом відправки першого підписаного ключами електронного звіту на адесу zvit@zvit.spov.com.ua)

 Отже, подання електронної звітності до державних органів передбачає певні фінансові витрати на придбання посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису. Проте, якщо прийняти до уваги всі переваги, що відкриваються при поданні звітності електронною поштою, ці витрати можна розглядати як плата за зекономлений час та збережені нерви, адже «скупий платить двічі».

Подання звітності таким способом набуває широкого розповсюдження, і вже зараз можна говорити, що через декілька років переважна більшість страхувальників буде подавати електронну звітність до державних органів електронною поштою.

Перелік акредитованих центрів сертифікації ключів:

Назва Контакти

Аккредитований центр

сертифікації ключів

«MASTERKEY»

www.masterkey.ua

вул. Сурикова, 3 (літ. А), 4 поверх, Київ, 03035, Україна
тел.: 0 (44) 206-13-78, 0 (44) 520-20-33
тел./факс: 0 (44) 206-13-79
info@masterkey.com.ua

Служба технічної підтримки АЦСК MASTERKEY:
тел.: 0 (44) 206-13-78, 0 800 502-44-40, тел./факс: 0 (44) 206-13-79
support@masterkey.ua

Луганська область
Адреса: 91021, Луганськ, Україна, вул. Радянська, 20-Б (оф.314)
Тел.: +380 (642) 93 50 74
Факс: +380 (642) 93 52 79
e-mail: luhansk@am-soft.ua

Акредитований центр

сертифікації ключів

компанії "ІВК"

www.ivk.org.ua

03150, Київ, вул. Горького, 172, 18 поверх
Тел.: (044) 599-26-67
e-mail: iivk2011@ukr.net

91055, м. Луганськ, вул. 9-я лінія, 5, офіс. 34
Тел.: (066) 349-02-66, (0642) 93-10-69
e-mail: ivk.lg@ukr.net

Акредитований центр

сертифікації ключів

"Український сертифікаційний центр"

www.ukrcc.com

м.Київ, вул. Фрунзе, 102
тел. (044)206-72-15, 206-72-10

Регіональні представництва в Луганську:

вул. Дніпровська, 53а, оф. 201, (0642)338756, stezi-s@ukr.net
вул.Андрія Линьова, 77, оф.109, (0642)710725, (050)4734757, (066)3095712 bestzvit_vostok@ukr.net
вул. Ломоносова, буд.73, оф. 513, (0642)49-53-40, (066)230-63-65, (050)158-59-26 timlunev@ukr.net

Акредитований центр

сертифікації ключів

"Оператор електронної звітності"

zvitoperator.ua

01021, Київ, вул. Грушевського, 28/2, н/п № 43
operator@zvitoperator.com.ua
Тел. 0(44) 351-24-24, 0(66) 695-97-78, 0(63) 698-70-75, 0(96) 263-91-78